Colecție
Istoria automobilelor Dacia este una foarte controversată, cu multe evenimente marcante. Am încercat să le punem pe toate pe axa timpului, pentru a vă prezenta aproape întreaga gamă de autoturisme românești fabricate la Uzinele Auto Pitești.

Fiecare mașină are povestea ei. Te invităm să le descoperi pe toate, alături de o galerie foto impresionantă și de câte un scurt istoric al modelului.

Dacia 1310 L 1997
Primul proiect

Dacia 1100 1969
Roger | Vehicul Istoric

Dacia 1100 1970
Țățica | Vehicul Istoric

Dacia 1300 1972
Vehicul Istoric

Dacia 1301 1974
–

Dacia 1300 Break 1976 – „Miliția”
Vehicul Istoric

Dacia 1300 1978
Roxana

Dacia 1300 1980
Vehicul Istoric

Dacia 1300 1982
Vehicul Istoric

Dacia 1310 1989
Vehicul Istoric

Dacia 1310 Break 1989
Vehicul Istoric

Dacia 1410 SPORT 1988
Vehicul Istoric

Dacia 1320 1987
~2500 de exemplare produse | proiect

Dacia 1304 1994
Vehicul Istoric

Dacia 1325 „Liberta” 1995
~5200 de exemplare produse

Dacia 1309 1995
model rar, pentru export

Dacia 1310 Break 2001 – „Dedicație”
vopsea metalizată gri bi-ton, jante de aliaj

Dacia 1310 Break 2002 – „Salvarea”
autospecială echipată de fabrică

Dacia 1310 Break 2004
37.000 km

Dacia Nova 1997
9000 km, vopsea originală

Dacia SuperNova 2001
90% vopsea originală

Dacia Solenza 2004
27.000 km, vopsea originală

Dacia Logan Prestige 2006
1.6 16v

Aro 243D
Vehicul Istoric

Dacia 1307 „Papuc” 2005
360.000 km

Felicia 2800
Rulotă românească, fabricată la Salonta

Dacia 1300 1978 – „Bazaconie”
Unicat – Modificată pentru un proiect cinematografic

Dacia 500 „Lăstun” 1991
stadiu de proiect

Alte proiecte în lucru
Dacia 1301 1974, Dacia 1300 1970 etc.

Cine sunt eu?
Mă numesc Tudor, am 21 de ani și încă din 2019 mi-am descoperit pasiunea pentru acest tip de mașini despre care consider ca sunt mai mult decât o dovadă a tehnicii și ingineriei acelor vremuri, ele reprezintă adevărate povești ce trebuie păstrate și transmise mai departe.





1 iunie 2024 – Cu Bunica în Parc


iunie 2024 – AirRetro

septembrie 2024 – Raliul Memorial Giurgiu

noiembrie 2024 – Muzeul Automobilului Românesc (Câmpulung)