Sari la conținut

Colecție

Istoria automobilelor Dacia este una foarte controversată, cu multe evenimente marcante. Am încercat să le punem pe toate pe axa timpului, pentru a vă prezenta aproape întreaga gamă de autoturisme românești fabricate la Uzinele Auto Pitești.

Fiecare mașină are povestea ei. Te invităm să le descoperi pe toate, alături de o galerie foto impresionantă și de câte un scurt istoric al modelului.

Dacia 1310 L 1997

Primul proiect

Dacia 1100 1969

Roger | Vehicul Istoric

Dacia 1100 1970

Țățica | Vehicul Istoric

Dacia 1300 1972

Vehicul Istoric

Dacia 1301 1974

Dacia 1300 Break 1976 – „Miliția”

Vehicul Istoric

Dacia 1300 1978

Roxana

Dacia 1300 1980

Vehicul Istoric

Dacia 1300 1982

Vehicul Istoric

Dacia 1310 1989

Vehicul Istoric

Dacia 1310 Break 1989

Vehicul Istoric

Dacia 1410 SPORT 1988

Vehicul Istoric

Dacia 1320 1987

~2500 de exemplare produse | proiect

Dacia 1304 1994

Vehicul Istoric

Dacia 1325 „Liberta” 1995

~5200 de exemplare produse

Dacia 1309 1995

model rar, pentru export

Dacia 1310 Break 2001 – „Dedicație”

vopsea metalizată gri bi-ton, jante de aliaj

Dacia 1310 Break 2002 – „Salvarea”

autospecială echipată de fabrică

Dacia 1310 Break 2004

37.000 km

Dacia Nova 1997

9000 km, vopsea originală

Dacia SuperNova 2001

90% vopsea originală

Dacia Solenza 2004

27.000 km, vopsea originală

Dacia Logan Prestige 2006

1.6 16v

Aro 243D

Vehicul Istoric

Dacia 1307 „Papuc” 2005

360.000 km

Felicia 2800

Rulotă românească, fabricată la Salonta

Dacia 1300 1978 – „Bazaconie”

Unicat – Modificată pentru un proiect cinematografic

Dacia 500 „Lăstun” 1991

stadiu de proiect

Alte proiecte în lucru

Dacia 1301 1974, Dacia 1300 1970 etc.

Cine sunt eu?

În 2005 – în Nova tatei 🙂
2022 – Retroparada Primăverii, București
2022 – Dacia 1301 și fostul proprietar